FAQ

FAQ

Kan jag hämta min beställning direkt från ert lager?

Svar: Den möjligheten finns, du kan handla direkt på vårt lager i Laxå.

Kan jag beställa på något annat sätt än via internet?

Svar: Ja, du kan beställa via telefon.

Går det att beställa tygprover?

Svar: Ja, Du kan beställa tygprover! Vänligen kontakta oss via e-post. Ange vilken artikel det gäller, ditt namn och adress. Observera att Du kan beställa max fem olika prover.

Jag fick just mitt paket och det var skadat, vad gör jag?

Svar: Alla yttre skador ska genast anmälas till My Bring. De kommer då att lägga upp ett reklamationsärende och lämna ut ett ärendenummer. Kontakta kundtjänst så fort Du fått Ditt ärendenummer så skickar vi nya produkter.

Hur ändrar jag min adress?

Svar: Du ändrar Din adress under "mittkonto" som Du hittar när Du är inloggad. Du kan naturligtvis kontakta vår kundtjänst per telefon 033-41 20 25